21 noiembrie 2014

Muzeul Martipanului

 De TU Be'Shvat, Anul Nou al pomilor , o mare parte din parintii fericiti posesori  de copii zburdalnici merg spre nord ca sa vada migdalii infloriti. Si asta nu oricum, ci in pas voios si un cantecel inganand.
Redau din amintiri  cu litere latine "Schedia porahat/ Roim la et hatahat " (Migdalul a inflorit /ii vedem fundul).Nu va rusinati , este  doar cultura populara transmisa prin viu grai in incinta gradinitei, fara acordul sau instiintarea prealabila a educatoarei.
 Cum cantec sau fara , migdaliii infloresc mereu de TU Be'Shvat, parolisti moncher.

Si uite asa , intr-o frumoasa zi de sambata ne-am alaturat si noi turmei ce mergea spre migdali , nu cumva sa ii ratam.

La intoarcere insa , si aici incepe povestea, ne-am oprit in Kfar Tavor,locul unde se afla Muzeul Martipanului .Ne-a placut  ...iar in drum spre casa am rontait operele de arta.

Muzeul este unul micut,impartit in 3 camere,una in care se putea vedea un filmulet-l-am sarit, o sala cu expozitia figurilor de martipan si alta pentru workshop .
Fiecare copil primeste o cutie cu martipan colorat , forme, stante ca sa isi faca propriile personaje. Apoi le poate da prin ciocolata(este o fantana de ciocolata in aceasta sala) si le ia acasa , sau cel putin asta e intentia :)

Cu niste martipan nu va putem servi, l-am gatat de atunci si oricum Tu be'Svat a fost acum un secol, dar cu niste poze ....e placerea mea :)

La picnic



Capsunica


Regatul zanelor


Caria si Bacteria -  personaje dintr-o carte pentru copii


Doi copii

Vrajitoarea



Maria Antoaneta

Mica razboinica


Maria Antoaneta- din nou ,cu tot cu prajiturile ei


Un mic gratar pentru cei ce nu vor prajituri


Venetia


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu