3 decembrie 2014

Bradut - calendar de Craciun

A inceput luna decembrie, cu mic cu mare il asteptam pe Mos , Muc Catun cum ii spunea strumfi pe la 2 ani, cu desaga plina de cadouri.
Ca asteptarea sa fie mai dulce, m-am gandit sa facem un calendar AMR - cat a mai ramas , in spirit si in ton cu sarbatoarea . Asa am ajuns la micutul bradut care pana la Craciun va fi impodobit , tocmai bun sa primeasca cadouri sub el.

Materiale necesare
o foaie alba
o sticla de plastic
vopsea acrilica verde
stiker-uri de diferite culori in forma de cerc

Am pus vopseau verde pe o paleta (puteti folosi si o foaie). Am desenat pe foaie trunchiul copacului si i-am dat strumfului sticla de plastic cu instructiuni clare sa puna "stampile" oarecum in forma de triunghi (tinand de sticla baga dopul in vopsea si pe ala il pune pe foaie)
*Trebuie "inmuiat" dopul in vopsea pentru fiecare cerc.

Dupa ce s-a uscat , am scris cu carioca numarul de zile pana la Craciun , incepand din partea de sus a bradului (1 e varful) . In fiecare zi mai lipim un stiker pe un numar , asa bradutul va fi impodobit si asteptarea se mai scurteaza :)
O zi superba tuturor !


Si aici l-am asteptat pe Mos Craciun

In asteptarea lui Mos Craciun



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu