28 februarie 2015

Martisoare handmade

Cum in perioada asta toata lumea umbla forfota  in cautarea de martisoare, am zis sa ne alaturam si noi curentului.Mai greu sa gasim aici martisoare, ziua de 1Martie neavand o semnificatie aparte , asa ca obligati de situatie am trcut la munca. Strumfi a fost super fericit si noi pe langa el.

Materiale folosite
lut alb sintetic 
forme si texturi diferite
culori de apa -acuarele
lac spray

Lutul sintetic spre deosebire de cel natural se usuca in contact cu aerul si nu e nevoie sa fie copt in cuptoare.Ca forme si texturi noi am folosit diferite jucarii mici ale strumfului, flori, , frunze-de papadie, de lavanda, trifoi.
Am facut un banut din lut cu o gaura in margine. Presand pe lucruri-jucarii, plante, am obtinut forma dorita. Am lasat banutii la uscat cateva zile. I-am colorat apoi cu acuarela si i-am lasat din nou la uscat cateva zile dupa care am dat cu lac- spray.


 O primavara plina de bucurii si soare tuturor !

Alte idei pentru 1 Martie gasiti si aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu