1 martie 2015

Coronita pentru luna martie

Cum martie e luna Martisor si toata lumea cu mic cu mare da celor dragi martisoare , ne-am gandit sa fim si noi in "randul lumii" :). Martisoare am facut pentru toti,  indiferent de culoare politica, a pielii, religie si preferinte muzicale. Si prinsi in forfota productie de martisoare ne-am gandit sa ne largim domeniul de activitate : coronita pentru usa , special pentru luna martie, sa se stie ca a venit primavara.
Bine, coronita e mai colturoasa....cap patrat .. ce sa-i faci, coronita de iarna ..asa-s astea  :)

Materiale necesare
martisoare handmade
cateva crengute uscate de copac
ata alba si rosie


Crengutelor legate cu sfoara le-ma dat hainute noi , ata alba si rosie si inca un pic de vopsea (am folosit ca baza coronita de toamna-iarna :) ).
Am legat 3 martisoare cu ata all-rosie si le-am prins de rama.
No, si asta-i ce a iesit  :)


Un 1 Martie plin de bucurie si pace !

Alte idei pentru 1 Martie gasiti si aici

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu