19 martie 2015

Moshe si Iesirea din Egipt

Pentru ca educatoarea povesteste intr-un ritm alert povestea despre Moshe (Moise) ,vine vacanta asta trebuie sa fie motivul :) ,in decurs de o saptamana  Moshe e deja adult si ...scoate evreii din Egipt , ii elibereaza din robie.

Si cum asa un lucru trebuia marcat si de strumf, no, de data asta l-am facut pe Moshe adult exact in momentul in cand marea se deschide in doua :)

Materiale necesare :
o bila de lemn
vata /lana sintetica
sarme cu puf
ata
hartie 
valuri din spuma de mare 
lipici

 Din ata am facut un ciucure pentru par. Ata cu care l-am strans am trecut-o prin gaura bilei si in partea de jos am infasurat-o in jurul unei bucati de lana ca sa nu iasa. Cu o carioca i-am desenat ochii si gura.

Am adaugat peste bila de lana inca o bucata de lana - pentru a face corpul.
 Prin bucata mare de lana am trecut o sarma de puf pe care am indoit-o spre mijloc(capetele le-am infasurat in jurul mijlocului, formand astfel mainile. 

Din material am croit haina si centura si l-am imbracat.
 Dintr-o alta sarba cu puf i-am facut bastonul .Lipind pe un carton hartie taiata si rulata si valuri de spuma, am facut marea care se desparte in doua.


Am facut alte jucarii si aici:

Papuse din ate
 Moshe in cosulet
Micutul soldatel de plumb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu