12 martie 2015

Moshe in cosulet

Strumfi e la gradi, ultimul an, grupa mare deci anul acesta tema "Moshe in cosulet" a fost tratata cu foarte multa seriozitate :)  No si uite asa,cophilul s-a intors hotarat  sa faca ceva ce sa semene cu asta.

Materiale folosite:
o biluta de lemn
vata/lana sintetica
o bucata de material 
ata
 pentru cos : sarme acoperite cu puf 
* habar nu am cum se cheama , daca cineva stie as fi recunoscatoare pentru nume :)

 Din ate am facut  parul - un ciucure de ata prins bine cu ata. Capatul atei l-am trecut prin gaura bilei   infasurand-o in partea de jos in jurul unei bucati de lana .Am facut un ghemotoc mai mare decat gaura bilei ca sa nu iasa ata.
Am mai adaugat lana  in jurul ghemotocului de ata si lana ,ca sa para corpul unui bebelus, "am infasat " bebelusul intr-o bucata de material si cu ata l-am inchis bine sa nu se agite prea rau  :)
 Pe biluta de lemn am desenat ochii si nasul bebelusului .
Din bucatile de sarma cupuf am impletit un cosulet caruia i-am facut si un cosulet ,ca Nilul, e agitat si plin de crocodili :)


Am facut alte jucarii si aici:

Papuse din ate
Moshe si Iesirea din Egipt
Micutul soldatel de plumb



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu