26 octombrie 2015

Desen pe gheata

Din ciclul "Aventurile de vacanta ale unui cub de gheata", astazi m-am gandit sa va prezint o alta activitatea de-a nostra din vacanta ce tocmai a trecut .
 Daca iceberg am facut si desenat cu gheata a fost si ea bifata, combinarea celor doua , desen pe un cub de gheata, a fost o idee cel putin la fel de buna.

Materiale necesare 
un cub de gheata( apa pusa la inghetat in cutia de lapte)
culori acrilice
pipete

Am diluat putin culorile acrilice cat sa poata fi luate cu pipeta. Am scos gheata din cutia de lapte si am pus-o pe un capac mai mare decat cubul.

Picurand am desenat impreuna pe cubul de gheata . Desenat e impropriu spus, caci nu ai controlul liniilor sau cum  vor ramana culorile sau nu pe gheata sau daca se vor combina sau nu.

Pentru strumf a fost deosebit de interesant sa vada cum picaturile nu curg, ci inghetau la inceput, cum incet incet se pot face tunele de culoare in interiorul cubului de gheata, si nu in ultimul rand cum , datorita caldurii de afara desenul curge in castron.
Ei, desenul pe gheata este efemer , dar distractia ...ramana acolo scrijelita in suflet :)


Idei pentru alte activitati cu gheata puteti gasi aici:

Popice cu minge de gheata
Iceberg cu jucarii 
Desenand cu gheata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu