23 septembrie 2016

Felinarul zanelor

Intr-o seara calduroasa de vara, cum au fost majoritatea anul asta, cum stateam asa linistiti pe terasa, tup in cana de cafea cade ..un licurici. Cand am vrut sa-l scoatem la mal- adica pe manerul canii ne-am dat seama ca....era o zana . Si ce zana !!! Rochita ,roz-bombon de mentosan, palariuta,culoarea vantului turbat si bagheta..ar fi greu de spus culoarea ,caci avea toate culorile curcubeului. Drept multumire ca am salvat-o ne-a dat cadou felinarul ei , bine, dupa ce l-a marit mult , ca in marime naturala era mai greu de tinut.

*textul de mai sus este pura fabulatie si trebuie tratat ca atare :) dar era nevoie de o introducere  "mai altfel". Partea cu adevarat interesanta este ca oricine poate face acasa un asemenea felinar, este foarte simplu de facut si de efect.

Materiale necesare
un felinar vechi
beculete de brad

Noi am folosit beculete de brad culoarea alb-cald(warm white) cu baterie solara. Bateria se incarca la soare si in fiecare seara luminitele se aprind singure.In zilele cu mult soare , bateria tine si 6-8 ore.
Firul de beculete are aproximativ 5 m lungime.

Felinarul l-am gasit la un targ de vechituri/antichitati , este unul autentic, vechi si fara luciu datorita timpului .

Am ingramadit firul de beculete in asa fel incat sa fie cat mai incalcit . L-am pus pe terasa , prins de un cadru de metal , cu bateria solara intr-o zona cu mult soare si a devenit atractia casei :)
de saptamana viitoare o sa taiem si bilete vizitatorilor :).





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu